czwartek, 22 lutego 2018

Jaglane brownie.

Przepis na to brownie dostałam od koleżanki, "rób, ja piekłam dwa dni pod rząd". Następnego dnia już miałam składniki i brałam się do roboty. W tym przepisie mąkę zastąpiono kaszą jaglaną, do tego kokos, który uwielbiam. Brownie jaglane jest wilgotne, ciężkie, takie jakie powinno być. 




Składniki:

100 g kaszy jaglanej (gotujemy, studzimy)
pół szklanki mleka kokosowego 
3 jaja 
50 g masła
100 g gorzkiej czekolady
pół szklanki cukru
3 łyżki kakao 
3 łyżki wiórków kokosowych

Czekoladę i masło rozpuszczamy w kąpieli wodnej, studzimy. Ugotowaną jaglankę przekładamy do miski, dodajemy jajka i mleko kokosowe, miksujemy blenderem do uzyskania w miarę jednolitej masy. Dodajemy czekoladę, cukier, wiórki kokosowe i kakao. Wszystko mieszamy. 
Ciasto wykładamy na blachę (18x28 cm) wyłożoną papierem do pieczenia. Pieczemy 40 minut w 180 stopniach C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś pytania, albo uwagi pisz śmiało!
Z góry dziękuję za odzew.