sobota, 18 czerwca 2016

Deser z truskawkami a'la Eton Mess.

Chyba każdy z nas słyszał o angielskim deserze Eton Mess składającego się z truskawek, bez i śmietany. Myślę, że idealnie sprawdzi się także z innymi letnimi owocami. Mój deser nie jest w 100% Eton Mess, ze względu na zamianę śmietany na gęsty jogurt. Nie zrobiłam wcale tego, żeby deser był bardziej dietetyczny, akurat miałam takie składniki, a nie inne i postanowiłam coś z nich przygotować. Proporcje w tym deserze wcale nie są ważne, róbcie je po swojemu, jak lubicie?

Deser z truskawkami a'la Eton Mess.

Deser z truskawkami a'la Eton Mess.




Składniki na 2 - 3 porcje:
2 szklanki truskawek
1 łyżeczka cukru pudru
250 ml gęstego jogurtu
kilka większych bez

Truskawki myjemy, kroimy na kawałki (lub rozdrabniamy widelcem), zasypujemy cukrem i odstawiamy by puściły sok. Bezy kruszymy na większe kawałki, dodajemy do jogurtu i mieszamy.  W szklankach układamy na zmianę truskawki i jogurt z bezą. Smacznego!

Deser z truskawkami a'la Eton Mess.

3 komentarze:

  1. Bardzo apetycznie wygląda z truskawkami to ja biorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdy... ja pierwszy raz o nim słyszę :) wygląda pięknie!Jak smakuje? Sprawdzę! Polecam blog Kcalmara, często "ściągam" od nich fit deserki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś pytania, albo uwagi pisz śmiało!
Z góry dziękuję za odzew.