poniedziałek, 11 lipca 2016

Chipsy parmezanowe z nasionami.

Wybaczcie moją długą nieobecność spowodowaną cudownym urlopem "unplugged" nad naszym pięknym morzem. Puste plaże, mało turystów, od razu człowiek wie, że odpoczywa. Chipsy, które mam dzisiaj dla Was przygotowywałam jako przekąskę na mecz Euro. Euro się wprawdzie skończyło, ale na pewno znajdziecie okazję by takie chipsy przygotować sobie w domu samemu. Są banalnie proste i bardzo szybkie w wykonaniu. Możecie użyć swoich ulubionych nasion, moja mieszanka to tylko propozycja.

Chipsy parmezanowe z nasionami.


Składniki:

60 g startego Parmezanu
60 g mieszanki nasion (u mnie: pestki dyni, sezam, orzeszki piniowe, słonecznik, nasion chia, siemię  lniane)
 
Rozgrzewamy piekarnik do 180 ° C. Mieszamy nasiona z tartym serem, wykładamy cienką warstwę łyżką na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Pieczemy ok. 10 minut, chipsy muszą być lekko złociste, jasne. Wyjmujemy z piekarnika, studzimy, a następnie kruszymy na mniejsze kawałki. 
 
Chipsy parmezanowe z nasionami.
 

2 komentarze:

Jeśli masz jakieś pytania, albo uwagi pisz śmiało!
Z góry dziękuję za odzew.