wtorek, 3 czerwca 2014

Bigos z kapusty pekińskiej.

Co zrobić z nadmiarem kapusty pekińskiej??? Bigos! Bigosem z kapusty pekińskiej poczęstowała mnie kiedyś koleżanka- współlokatorka (pozdrawiam KMK), pierwszy raz taki jadłam i bardzo mi smakował. Tak się złożyło, że zostało mi trochę kapusty po weekendzie i postanowiłam odtworzyć ten smak. Bigos zrobiłam całkowicie po swojemu i jestem bardzo zadowolona ze smaku.

Bigos z kapusty pekińskiej.

Bigos z kapusty pekińskiej.



BIGOS Z KAPUSTY PEKIŃSKIEJ.

Składniki:

3/4 niedużej kapusty pekińskiej
1 mała cukinia
1 średni pomidor
cebula
ząbek czosnku
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
3 łyżki oleju
sól, pieprz
majeranek
kminek

W garnku rozgrzewamy olej i podsmażamy na nim pokrojoną drobno cebulę i czosnek. Kroimy cukinię w plastry, kapustę cienko w poprzek i wrzucamy do garnka. Solimy, przyprawiamy pieprzem, dusimy jakiś czas aż kapusta zmięknie. Następnie dodajemy obranego ze skórki pomidora i przecier pomidorowy. Mieszamy i do smaku dodajemy majeranek oraz kminek. Bigos im dłużej gotowany, tym lepszy, ale u mnie wygrał głód ;) Mimo tego bigos był przepyszny!
Smacznego.

Bigos z kapusty pekińskiej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś pytania, albo uwagi pisz śmiało!
Z góry dziękuję za odzew.