wtorek, 27 maja 2014

Sałatka z liści: botwinki i rzodkiewki.

Kiedy pojawiają się nowalijki serce me się raduje. Kupując młodziutką botwinkę wykorzystuję ją w całości gotując z niej zupę, część liści przeznaczyłam ostatnio na sałatkę. A że kupiłam również rzodkiewki, jej liście też użyłam do tej sałatki. Komponując taką sałatkę możecie dodać do niej co tylko chcecie, ja dodałam rzodkiewki, prażony słonecznik i winegret. Sałata ta była dodatkiem do kurczaka w przyprawie pięciu smaków.

Sałatka z liści botwinki i rzodkiewki.


Sałatka z liści botwinki i rzodkiewki.


SAŁATKA Z LIŚCI: BOTWINKI I RZODKIEWKI.

Składniki:

liście botwinki
liście rzodkiewki
rzodkiewki
prażony słonecznik
winegret
sól, pieprz

Liście botwinki i rzodkiewki myjemy, rwiemy na mniejsze części i wrzucamy do miski. Rzodkiewkę kroimy w plasterki i dodajemy do zieleniny. Solimy, pieprzymy do smaku. Słonecznik prażymy na suchej patelni i dodajemy do sałatki. Całość polewamy winegretem. Sałatka jest świetna jako dodatek do mięsa.
Smacznego! 

Sałatka z liści botwinki i rzodkiewki.

Sałatka z liści botwinki i rzodkiewki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś pytania, albo uwagi pisz śmiało!
Z góry dziękuję za odzew.