środa, 9 stycznia 2013

Na szybko.

          W ciągu tygodnia nie zawsze mam tyle czasu, by spędzić go w całości na przyjemności gotowania. Wtedy w mojej głowie powstają przepisy na szybkie dania. Takie jak dziś. Przygotowanie zajmuje tyle, co ugotowanie makaronu :)))




Składniki (dla jednej osoby- ja tyle zjadłam):

Pojedynczy filet z kurczaka
pół papryki (ja użyłam zielonej)
śmietana
Parmezan
oliwa
sól, pieprz
makaron


          Pokroiłam kurczaka na kawałki i podsmażyłam na oliwie. Dodałam pokrojoną w kostkę paprykę, smażyłam do czasu, aż była miękka. Dodałam odrobinę śmietany (użyłam 30%, fajnie zgęstniała tworząc sos), sól i pieprz. Równolegle do tych czynności ugotowałam makaron. Całość podałam posypując startym Parmezanem. Znacie coś prostszego? Ja znam, ale to przy następnej okazji!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś pytania, albo uwagi pisz śmiało!
Z góry dziękuję za odzew.