środa, 12 czerwca 2013

Szare z zielonym. Krem z pieczarek z ziołami.

Zup- kremów ciąg dalszy. Bardzo lubię kremowe zupy, co innego mój ojciec, który uważa, że "w zupie to musi coś pływać". Najlepiej to pewnie mięso ;) Tata zupy spróbować nie chciał, trudno, więcej dla mnie. Zupa ta jest bardzo smaczna, niestety całkiem bez koloru, dlatego trzeba podawać ją z czymś kolorowym. Ja podałam ją z bazylią podsmażoną na patelni. Efekt zobaczycie poniżej. Zapraszam!






KREM Z PIECZAREK Z ZIOŁAMI.

Składniki:

700 g pieczarek
2 cebule
75 g masła
2l bulionu
6 łyżek śmietany
sól, pieprz
bazylia lub inne zioła
olej

Umyte pieczarki kroimy, cebule siekamy i szklimy ją na maśle. Dodajemy pieczarki i dusimy przez jakiś czas. Dolewamy bulion, dodajemy śmietanę i zagotowujemy. Następnie doprawiamy solą i pieprzem. Możemy przystąpić do miksowania zupy na krem, można wyjąć trochę pieczarek, jeśli lubicie jak mój tata, żeby coś w zupie pływało. Listki bazylii myjemy i suszymy. Rozgrzewamy olej i wrzucamy jednorazowo po kilka sztuk. Smażymy, aż będą przezroczyste i chrupiące. Usmażone listki układamy na ręczniku papierowym by odsączyć je z nadmiaru tłuszczu.
Smacznego!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś pytania, albo uwagi pisz śmiało!
Z góry dziękuję za odzew.