sobota, 16 marca 2013

Waniliowa poezja z truskawkami na zbożowym spodzie.

W ten weekend bawimy się wanilią z okazji czwartej edycji Waniliowego Weekendu, który zorganizowała Mirabelka. Postanowiłam przyłączyć się do akcji. Bez długiego namyślania się, wpadłam na pomysł szybkiego i bardzo łatwego deseru. Myślę, że spodoba się dorosłym, jak i dzieciom. Pobiegłam do sklepu w celu zakupienia jakiegoś owocu i zobaczyłam  TRUSKAWKI! Były pięknie czerwone i wołały by włożyć je do koszyka. Jestem już bardzo spragniona wiosny i kolorów, dlatego musiałam je kupić. Z pełną świadomością, że nie będą tak smaczne, jak te nasze krajowe, sezonowe :)



Waniliowa poezja z truskawkami na zbożowym spodzie.

WANILIOWA POEZJA Z TRUSKAWKAMI NA ZBOŻOWYM SPODZIE.

Składniki na 3 porcje:

500 ml mleka
3 łyżki cukru
1/2 laski wanilii
4-5 łyżek kaszki mannej
ciastka zbożowe
truskawki

W przezroczystych miseczkach/szklankach układamy warstwę pokruszonych ciastek zbożowych. Następnie układamy dookoła truskawki (tak by nie zakryć całkowicie dna). W garnku zagotowujemy mleko z cukrem i ziarenkami wanilii. Wsypujemy kaszkę i gotujemy, aż zgęstnieje. Kaszkę układamy w szklankach, na koniec zdobimy truskawką. Zostawiamy do ostygnięcia, możemy później wstawić do lodówki.
Smacznego!





                                                           Deser bierze udział w akcji:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś pytania, albo uwagi pisz śmiało!
Z góry dziękuję za odzew.